среда, 1. јун 2016.

Ispovijest Hrvatice o dozivljajima na motoskupu u Smederevu



Smederevo 23.4.2016

Motoskup u centralnoj Srbiji

Bajkeri svih dobi od 1-70 godina sa koznjacima na kojima pise SRBIJA na cirilici.
Reklo bi se mnogo velikih Srba na jednom mjestu i ja Hrvatica medju njima. Dozivim nesto sto su nas u Hrvatskoj ucili da je nemoguce jer Srbi jednostavno mrze Hrvate i oni su ovakvi i onakvi...
Pauza izmedju nastupa dva benda i ide glazba..Hrvatska glazba, ne Jelena Rozga, ne Severina nego ni manje ni vise Zlatni Dukati,Prljavo kazaliste, Miroslav Skoro i Thompson. Da dragi moji Hrvati u Srbiji na razglasu ide Thompson. I ja u cudu gledam u ljude koji piju i druze se,pjevaju i vesele se i nemogu se cudu nacuditi. Ne zbog toga sto svira Thompson..ko ga sljivi.. i ne zbog toga sto oni tamo svi znaju rijeci njegove pjesme nego zbog toga sto se ja svemu tome cudim. Kao da je to nesto nenormalno..a oni svi i dalje veseli i pjevaju i ne vide kako ja trazim nekoga od par stotina njih barem jednoga da pocne da se buni sto svira Sude mi,Moj Ivane i Ruza Hrvatska...ali oni i dalje pjevaju na sav glas pjesmu Zaspala je zadnja ruža Hrvatska. I nema incidenta, nema besmislenog patriotskog preseravanja, nema mrznje...samo veselje i pjesma. Hrvatska pjesma na svirci u Srbiji.

Koji divan osjecaj za mene Hrvaticu. I neka sam i to dozivjela na svoje oci tako da mogu na sav glas dapotvrdim koliko nas truju mediji, koliko lazu politicari i koliko sire mrznju raznorazni portali..E pa nedam im da mi zatruju djecu..necu im to dozvoliti jer znam da ce biti dobrodosla i u Hrvatskoj i u Srbiji ako odu kod pravih ljudi!! " Velikih ljudi " Pozdravljam sve takve "velike ljude" u Srbiji i u Hrvatskoj!!! Naklon za Smederevo... hvala na divnom provodu.

1 коментар:

  1. Cinjenica(veoma bolna)je ta da mediji ubijaju zdrav razum kod ljudi
    nisu svi ljudi zli ,zle nas cini nezadovoljstvo koje vlada.ja sam srbin al imam
    dosta prijatelja hrvata i muslimana koji su divni ljudi bez obzira koje su veroispovesti
    I gde zive.Pozdrav

    ОдговориИзбриши

OVO NEMATE PRILIKU VIDJETI ČESTO Kolekcija jugoslavenskih dokumenata i novca - sve na jednom mjestu (VIDEO)

Za jugonostalgičare ovo je je odličan podsjednik na neke sretnije dane i neku ljepšu i "zdraviju" državu. Nedavno se pojavio klip ...